Is mijn telefoon even groot als een andere telefoon?

Ik heb een Nokia Luma 620, in de winkel waar ik hem heb gekocht zeiden ze dat mijn telefoon vergelijkbaar was met een iPhone 4/4s, dit is niet waar naar mijn idee, weet iemand of mijn telefoon even groot is als een andere telefoon? Ik zou dit graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Afmetingen van een iphone 4: 115,2 × 58,6 × 9,3 mm
Afmetingen van een Nokia Lumia 620: 116 x 61 x 11 mm

Dus qua afmetingen zijn de telefoons bijna identiek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Serieus? Mijn vriendin heeft ook een iPhone4 en die is veel groter dan mijn telefoon