Hoe kan ik de kanteling van mijn iphone 5 uitzetten met ios7?

Ik wil het dus uitschakelen maar weet niet hoe met ios7.. weet er toevallig ook iemand waar het weer nu is en of je daar iets voor moet downloaden? eerst stond het bovenaan als je over je scherm naar beneden veegde..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onderin kan je iets omhoog slepen,, als je dat doet komt er een menu'tje waar je je internet aan en uit kan doen enzo,
Helemaal rechts zie je een pijltje met een slotje, en dar moet je op klikken,, Succes ermee!

Het beste antwoord

Ga naar onderen en scroll dan met je vinger naar boven. Daar zie je een aantal dingen zoals zaklamp, je muziek en allerlei andere instellingen. Zie foto

Dan helemaal rechtsaan zie je een pijltje met een slotje, daar moet je op tikken

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik dat staan die dingen bij mij er niet, bij mij staan er activiteiten agenda de datum en aandelen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pardon, deed het verkeerd haha! Het is inmiddels gelukt dankjewel