Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

LG Optimus 2X Speed, Htc desire S Of de Sony ericsson Xperia arc. Welke van deze 3 telefoons kan ik beter aanschaffen en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
471

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Alle drie goede telefoons het is meer kijken wat jezelf prettiger vind werken dus test ze uit zal ik zeggen en misch een beetje stom maar rond juni komt iphone 5g uit kan je ook op wachten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin niet aan sony ericson, ik heb er twee jaar geleden de allernieuwste cybershot gekocht, hij ziet er nog perfect uit, en nu doen een aantal knoppen het soms niet... Daarbij is de Xperia naar mijn
mening geen mooi model. Ik zou voor de HTC desire S gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn allemaal is ook wel goed wel redelijke telefoons, maar ik zou voor de htc gaan. simpelweg omdat lg nog heel erg 'nieuw' is met de smartphones en ze zijn nog heel erg in de ontwikkeling. de sony is een heel moeilijke telefoon qua besturing. de htc is een simpele telefoon qua besturing en heeft een mooi beeld en is makkelijk te gebruiken het is simpele telefoon maar je kan er toch alles mee want een normal smartphone ook kan, hoop dat jehier iets aan hebt, mvg paashaasschaamhaarverzamelaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding