muziek naar geheugenkaart

hoi,
ik heb samsung U-600 met een geheugenkaart.
nu heb ik een aantal liedjes op mijn mobiel gezet (via samsung pc studio 3- multimedia manager)
ik heb deze liedjes via bearshare gedownload.
nu is mijn mobiel vol maar mijn geheugenkaart niet.. maar als ik deze liedjes over wil zetten op geheugenkaart wil dat niet de optie 'verplaatsen naar geheugenkaart is namelijk grijs... en kan je dus niet kiezen.
weet iemand hier de oorzaak van of hoe ik het anders kan dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Mogelijk kun je je mobiel aansluiten op de computer en via de computer de liedjes overzetten van het mobiel geheugen naar de geheugenkaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stop de geheugenkaart in de pc en kopieer de muziek van de pc naar de geheugenkaart, denk er wel aan dat als er nog geen mapje is aangemaakt met muziek, je er zelf nog even eentje aan moet maken op de pc.