Hoe schakel je het volume bij een LG cookie weer in?

Mijn zoon heeft een LG cookie. De gebruiksaanwijzing ligt bij zijn vader. Het volume staat uit (er komt helemaal geen geluid uit en achter het microfoontje op het scherm staat ook niks).
Waar kan ik dat volume weer inschakelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je een LG mobieltje ?
Ja ik ben niet helemaal bij, met de technische snufjes van tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, is een mobieltje met de naam LG cookie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een LG mobieltje, wel een wat ouderen, maar meschien zijn ze een beetje het zelfde.
Ik zal eens kijken.

Antwoorden (3)

Bij mij zitten er links op de zijkant 2 knopjes, als ik op de bovenste druk, kan ik het vollume afstellen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De bovenste is luider, en de onderste is zachter trouwens, kom ik nu net achter, haha

Toegevoegd na 8 minuten:
Ga naar profielen, en zet hem op normaal of luid, of trillen, dan staat ie nu op stil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk heb je hem op stil gezet via het geluidsknopje aan de zijkant. hou deze een poosje in gedrukt (op de min) als het het goed is gaat hij weer aan.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je hem per ongeluk op vliegtuig profiel gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, hij staat op profiel 'normaal'. Volume staat helemaal open, maar er komt geen geluid uit....