Huistelefoon niet opgehangen, 3 uur aan laten staan, kosten?

Ik werd laatst gebeld op mijn huistelefoon en na het gesprek ben ik vergeten op te hangen. De telefoon heeft nog 3 uur zo gelegen. Heeft mij dit geld gekost?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K

Antwoorden (2)

Als je gebeld wordt dan zijn de kosten nooit voor jezelf. Je bent wel onbereikbaar op dat nummer zolang je de verbinding niet verbreekt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als jij gebeld bent dan kost het je niets als de beller van Nederland belde, helemaal niet als de bellende kant wél heeft opgehangen en daarmee de verbinding verbroken is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bamibal
6 jaar geleden
"als de beller van Nederland belde". Vanuit het buitenand kost het ook niets.