Hoe kan ik mijn HTC Wildfire S synchroniseren?

Ik heb al 4x HTC sync gedownload op drie verschillende laptops, zonder resultaat:-( vervolgens heb ik Apps verwijdert om een software update te doen op mijn HTC! Nadat ik deze had geïnstalleerd, wilde ik mijn verwijderde Apps weer installeren. En dit kon weer niet omdat mijn interne geheugen geen plek had. Vreemd, want ik heb een sd card van 8gb erin gestopt. Begrijp er echt niets meer van. Iemand enig idee? Heb hem pas net!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook een keer gehad. Waarschijnlijk staat er op je sd-kaart een ROM van de telefoon, deze is dan automatisch gekopieerd naar die kaart. Kaartje eruit halen en met een kaartlezer aan je PC hangen. Dan kijken naar een kolossaal bestand en die handmatig verwijderen, dan heb je weer genoeg ruimte op de kaart.