Is het mogelijk de locatie van een simkaart te achterhalen als deze kapot is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, maar dan alleen door met je ogen te zoeken!

Toegevoegd na 24 minuten:
Een metaaldetector zou ook nog kunnen trouwens.

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik zie wel minnen maar geen uitleg waarom mijn antwoord onjuist is, noch een ander antwoord die een betere methode geeft.

Toegevoegd na 28 minuten:
Een SIM-kaart is alleen te achterhalen als deze heel is en in een telefoon zit die aan staat en in contact staat met meerdere telefoonmasten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dacht ook dat een kapotte simkaart niet op andere wijze te achterhalen is.
Met je ogen is wel goed gevonden.
Je avatar is ook erg goed bedacht :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een plus. Als iemand een antwoord krijgt, wat hem (haar) niet bevalt, is het antwoord nog niet verkeerd. Wellicht moet men de vraag anders stellen...