Mailen op Blackberry zonder instant email?

Bestaat er een programma of een dienst die je vergelijkbare functionaliteiten als instant email biedt. Ik heb namelijk een Blackberry en daar wil ik graag op kunnen mailen, ik heb geen instant email, maar we T-mobile smart abonnement.
Vroeger bestond een applicatie van Gmail, maar kan het nergens meer vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik gebruik het gewone email programma van BB waar ik mijn gmail mee binnen haal. Idt kun je instellen op:

Menu - Installaties - Emailaccount
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor ping heb je toch bb abbonement nodig? ik zou t gewoon ff proberen :P.
Er bestaan nog wel applicaties om je mailaccount (hotmail,gmail,ziggo etc) via de Blackberry op te halen maar is niet aan te raden, je moet dan je inloggegevens op niet al te betrouwbare servers gaan opslaan, deze zorgen ervoor dat de mail naar de blackberry gestuurd worden, het is verstandiger je abb om te zetten zodat je de faciliteiten hebt welke bestemt zijn voor je blackberry,