Hoe kan ik de Gmail App op mijn mobiel laten werken?

Ik heb de sony ericsson xperia x8. Op mijn telefoon staat al een voor geinstaleerde app van Gmail, maar ik kan mij niet aanmelden via deze app of via de android market.

Hoe los ik dit probleem op?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik wil apps gebruiken die een gmail account vereisen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
11 jaar geleden
Kun je niet gewoon via de browser, de mobiele website?

Antwoorden (1)

Eerst en vooral moet je internet verbinding hebben.

Als je internet verbinding aanstaat op je smartphone kan je je aanmelden op Gmail, je moet dan je mail adres en je wachtwoord ingeven en dan zou het moeten werken...