Eerste Hi telefoons? Weet iemand nog hoe de eerste Hi telefoons heetten. Je had ze ook in het transparant groen met verlichting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
7.9K

Het beste antwoord

Ja, de KPN (of Hi) 'Swing' en dan met een serienummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hieronder een plaatje van de telefoon die je bedoelt. De fabrikant was trouwens Alcatel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was precies wat ik bedoelde, inclusief de juiste foto.
Haha. Ligt hier nog een werkend exemplaar compleet met oplader en al. Nostalgie :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk! De mijne was een Sagem mc820 van Dutchtone...pure nostalgie inderdaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb altijd een manie gehad van het bewaren van oude gsm's, tot ergernis van de rest van de familie.
Heb nog een heel oude werkende nokia inclusief carkit. Nog van voor de 3310. Vind ie leuk :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft die swing uberhaupt nog bereik trouwens?! Dacht dat het ding alleen maar op gsm 800 mhz draaide haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik eigenlijk niet. Dit weekend maar eens proberen want hij heeft nog steeds een goede accu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je er bij mij in de 'boerenbuiten' nog goed mee overweg kunt, maar in het stedelijk gebied waar het netwerk is aangepast aan de 3g-generatie dat het dan wat moeilijker wordt om een verbinding tot stand te brengen.

Andere antwoorden (1)

De swing was het 2e model van Hi. De eerste was de Flash. De flash was paars en groen

Toegevoegd na 3 minuten:
voornamelijk groen met geel dus met paarse accenten. En vooral een retro uitschuifbare antenne ;)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar dit was precies wat ik bedoelde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was eigenlijk exact de telefoon die cassteel plaatste.
loginabcde
12 jaar geleden
verschilt wel degelijk. flash heeft 6 'optie' knoppen en de swing 4. Ik meen me ook te herinneren dat de swing een beter afleesbaar schermpje had