hoe goed is het bereik(de dekking)van telecomprovider BEN?

ik overweeg een abonnement bij ben maar ik wil wel graag een goed bereik zodat ik waar ik ook ben kan bellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bereik is wel goed. Maar je betaalt je blauw als je over je beltegoed heen gaat.

Het beste antwoord

Ben maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, u krijgt overal prima dekking voor een lage sim only tarif.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik lees slechte verhalen.
Maar het hangt ook af waar je precies woont enz.
Ik heb vroeger BEN gehad en nooit problemen mee gehad.
Nu heb ik vodafone en ook op heel veel plekken slecht bereik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De dekking is goed, denk niet dat er nog echt providers zijn die een hele slechte dekking hebben tegenwoordig, alle kleinere providers gaan mee op de netwerken van de grote providers namelijk