mijn mobiele telefoon (Samsung B2100) geeft geen kiestoon als ik iemand bel uit de contactenlijst, wel als ik iemand direct bel! Wat kan dit zijn??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (1)

1 heb je het nummer goed met de naam opgeslagen? Zo niet sla het dan opnieuw op en try again.

2. Als het het bovenste niet is kan je beter je telefoon resetten, sla wel ff je persoonlijke bestanden van te voren ergens op,

3. De software moet geupgrade worden, dit kan je zelf doen via de samsung site, zou je dan samsung kies moeten installeren, en dan subje software upgrade, dat staat bij mij nadat ik het installeerde direct op de startpagina en upgraden,
Als ge er geen trek in heb of het niet lukt kan je altijd ff naar een telecombedrijf gaan als de phonehouse, daar ben ik altijd goed geholpen al had ik mijn telefon daar niet gekocht, of naar de winkel waar je het toestel heb gekocht, allleen dan heb je de kans dat ie terug naar de fabriek moet...., dus vandaar de phonehouse die hebbe een in store repair, dan regelen ze het even voor je in de winkel en meestal kan je het toestel nog dezelfde dag ophalen

Suc6, probeer wel alle stappen !