Kan je pingen met een abonnement op WIFI?

Ik wil een Blackberry kopen met een abonnement (incl. Blackberry Internet) Je krijgt 450 MB, maar ik wil ook graag als ik thuis ben; pingen, twitteren, msn'en enz. via WIFI, Zodat ik geen MB verbruik.
Kan dat? Kan ik pingen op WIFI?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zodra jij je BB thuis eenmaal verbonden hebt met wifi zal je BB elke keer automatisch op wifi over gaan op het moment dat je thuis bent. Alles wat je dan doet gaat via wifi en dus niet van je data bundel af. Verder verbruikt twitter , msn en ping bijna geen data. Als je bv 1000 berichten per dag zou versturen/ontvangen gebruik je net 150 MB per maand van je bundel als je niet via wifi verbonden zou zijn:) Dus 450 mb is veel als je geen youtube of andere filmpjes online kijkt of bv veel muziek zou downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat is mogelijk en zelfs beter/sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt al de dingen die je noemt doen met WIFI, maar voor pingen heb je echt blackberry internet nodig, en deze moet ook aanstaan om te kunnen pingen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat je trouwens wel zou kunnen doen ipv pingen is Whatsappen. Dit kun je wel via wifi, en bijna iedereen die ping heeft, heeft ook whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met wifi gaat het sneller dan met 3g etc.