waar kun je een goedkope, en goeie mobiele geheugenkaart kopen?

heb nieuwe telefoon gekregen van ouders, samen met abonnement ermee,
alleen is hij leeg, en zou ik er via geheugenkaartje wat op willen zetten. maar waar kun je er eentje halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgensmij bedoel je dat het geheugen vol is?
in plaats van leeg

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je dan een microSD kaart wil, die kan je goedkoop halen bij de blokker, mediamarkt, bol.com, eigenlijk overal waar ze electronica verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op www.dealextreme.com kan je ook super goedkoop van die kaartjes kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt MicroDS kaartjes ook bij de kijkshop halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Expert staat een leuke geheugenkaart + adapter in de aanbieding 8Gb voor Euro 12,50:

http://epub02.publitas.com/98/14/magazine.php#/zoompage/10/

Groet:Zoekertje