Kan mıjn telefoon worden geblokkeerd als ik op vakantıe ben naar Turkije en alleen Wı-Fı gebruik?

Mijn sımkaart zıt er wel ın, alleen staat hıj uıt op mıjn blackberry. Ik gebruık alleen Wıfı derop. Zo ja, kan hıj dan ook geblokkeert worden als hıj aan staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, en vooral niet als je hem op alleen wifi hebt staan, dan lijkt het alsof je je simkaart in Nederland hebt laten liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoe dit bij blackberry geregeld is. Maar op mijn android zet ik de flightmode aan. Daarmee gaan alle zenders (gsm, bluetooth, wifi) uit. Vervolgens zet ik handmatig wifi aan. Op die manier staat bde gsm vervbinding uit en gebruikt het toestel alleen de wifi als dataverbinding.