ik kan nergens vinden of deze telefoon simlock vrij is.. kan iemand mij helpen?

weet iemand of deze simlock vrij is? http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/BLACKBERRY-CURVE-8520,10101,14862,143663.html heb al 100 x gekeken maar ik kan het nergens zien staan.. mischien lees ik er wel overheen.. maar goed.
?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er staat bij :supports Vodafone en dan is ie volgens mij niet simlockvrij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juistum. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies +

Andere antwoorden (1)

Dat moet je laten doen. Dus simlock vrij maken. ...............maaaaaaaaar daarna vervalt je garantie :p