Wanneer word hoesje geleverd? (beschrijving voor meer details)

Hallo,

Ik heb op zaterdag 29 november een telefoon met abonnement en gelijk een hoesje erbij, besteld

Gelijk bescheiden en contract vestuurd en het is vandaag (zondag 30 november) goedgekeurd.

alleen ik kom er nu pas achter dat het hoesje niet op voorraad is en eronder staat dit:
Status: belsimpel wacht nog op levering van dit product.

Dus mijn VRAAG IS: Wordt het hoesje later geleverd of wordt het hoesje samen met de telefoon (en abonnement) geleverd? Want dan moet ik langer wachten.

Is het nog niet duidelijk? zie de bijlage!

Met vriendelijke groet, Willem Dekker!

Toegevoegd na 1 minuut:
bijlage: http://bin.snmmd.nl/m/sa1yc97wyw4j.png

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zal waarschijnlijk moeten wachten voor het hoesje

Het beste antwoord

Je telefoon wordt pas geleverd als je abonnement geaccepteerd en verwerkt is door Ben. Pas dan wordt je telefoon verzonden door BelSimpel.

Ik heb via BelSimpel.nl een abonnement besteld met nummerbehoud, en Tele2 had dat al binnen een 24 uur verwerkt. De telefoon had ik 2 dagen na mijn bestelling.

Het hoesje wordt waarschijnlijk nageleverd, mits ze het hoesje al binnen hebben als ze jouw telefoon gaan verzenden.

"Abonnementen:
Gemiddeld hebben we binnen 1 tot 3 werkdagen uw abonnement en toestel bij u thuis afgeleverd. Om geen vertraging op te lopen is het belangrijk dat u het contract en de bijbehorende kopieën snel aan ons opstuurt. Tijdens de verwerking kan het voorkomen dat de provider aanvullende gegevens wil hebben. Hierdoor kan helaas de levertijd af en toe oplopen en we hopen dan ook op uw begrip. Nummerbehoud zorgt soms ook voor een oplopende doorlooptijd. Via de e-mail en op onze orderstatuspagina houden we u op de hoogte van de voortgang."

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij is dit niet meer van toepassing aangezien je waarschijnlijk je telefoon al hebt? :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal waarschijnlijk moeten wachten voor het hoesje.
Waarschijnlijk heeft belsimpel dit bij zijn leverancier besteld en zal het niet meer dan 2 werkdagen duren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, alleen komt mijn telefoon dan wel eerder aan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En komt mijn telefoon morgen al binnen (maandag)?