Ik wil de LG optimus l5 kopen. Kan ik dan ook op wifi als ik prepaid beltegoed heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De optimus L5 heeft WiFi met 802.11b/g/n. Je kan dus gebruik maken van draadloze WiFi verbindingen. Bijvoorbeeld thuis als je een Router hebt met WiFi. Je moet dan het wachtwoord van de Router invullen om verbinding te maken.

Toegevoegd na 7 minuten:
De WiFi verbinding thuis betaal je al via een provider voor Internet. Er gaat dus niet geld van je prepaid tegoed af.
Als je overal internet verbinding wil dan kan je kiezen voor bijvoorbeeld prepaid internet. Dat gaat niet via WiFi maar via 3G. Je betaald dan voor een dag of maandbundel prepaid internet met een beperkte hoeveelheid MB's.
Prepaid aanbieder Simyo biedt dat bijvoorbeeld: Dagbundel voor € 1,- (20MB), maandbundel voor € 10,- (200MB).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat er dan niet heel veel geld van je beltegoed af als je prepaid hebt?
Ritsuka
11 jaar geleden
wifi is gratis
als je wel moet betalen, dan krijg je daar een melding van, want dan moet je inloggen.
maar wifi thuis is volledig gratis