Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een los toestel koop kan ik daar dan een prepaid kaart in doen?

ik ben van plan om de samsung galaxy ace te kopen.
maar ik weet niet of in deze een prepaid kaart kan.
ik heb een prepaid kaart van vodafone. en het toestel is simlockvrij. maar nergens is vermeld dat het een prepaid toestel is. weten jullie hier meer van?

http://www.gsmtrack.nl/losse-toestellen/samsung/samsung-s5830-galaxy-ace-black&ref=kieskeurig&utm_source=kieskeurig&utm_medium=referral

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Tuurlijk, het al dan niet prepaid zijn van je kaartje hangt af of je een prepaidkaart dan wel een abonnement neemt. Maar de simkaart blijft het zelfde, en de manier waarop je gsm met deze simkaart communiceert blijft ook gelijk. Het enige verschil zal je op het eind van de maand op je bankrekening zien.

Er bestaan dus geen zogenaamde 'prepaidtoestellen', elk toestel (mits het simlockvrij is) kan met elke simkaart overweg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan inderdaad zeker. Maar let op dat je geen gesimlocked toestel koopt. Bij Veluwebellen.nl verkopen ze ook de Ace los. Bel evt. ze om meer te weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding