Hoe zet ik een bestaande video van mijn PC naar mijn Iphone 5?

Ik wil graag youtube filmpjes van mijn PC naar Mijn Iphone 5 zetten ik weet helaas niet het moet.

Ik heb het filmpje al gedownload met YTD Video dowloader.

Ik had hier voor een android toestel dat was veel makerlijker!

Help me ik moet hem er zo snel mogelijk op grijgen ik heb al geprobeert met itunes maar werkt ook niet?

Met vriendelijk Groet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iPhone is erg ingewikkeld en onbegrijpelijk. Ik ken je probleem maar weet ook de oplossing niet, helaas.

Antwoorden (2)

Download de gratis video converter van http://www.handbrake.fr

In handbrake staan al standaard instellingen voor iOS devices na conversie kan het filmpje via itunes op de telefoon gezet worden.

een 2e optie:
Download uit de App store de app genaamd "Infuse" deze app speelt bijna alle mogelijke video's af zonder conversie
http://firecore.com/infuse
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1: download op zowel je PC als op je iPhone Dropbox
2: plaats het filmpje op je PC in Dropbox
3: Nu kun je de video op je iPhone openen. Het kan zijn dat je telefoon bij opslaan aangeeft dat het videoformaat niet goed is, dit kan gewoon omzeild worden door het filmpje te openen met whatsapp, naar jezelf te mailen en daar op te slaan.

Toegevoegd na 1 week:
* naar jezelf te appen