wat gebeurt er als ik mijn iphone 4s simlock vrij maak?

mijn abonnement verlengt met een abonnement van een iphone. Op het vorige abonnement had ik onbeperkt internet, op het nieuwe abonnement ook. Mijn telefoon is geleverd en heb er de simkaart in gedaan. Maar ik heb nu geen internet. Links bovenin staat simlock. Heeft dat er iets mee te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bij het opstarten krijg je een schermpje: ontgrendel. Klik op ontgrendelen en dan je code invoeren die je ook al eerder gebruikte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je probeert te bellen lukt dat niet en komt er wat in beeld. Je moet de simlock ontgrendelen. (Pincode van je simkaart)