kan mijn s2 gerepareerd worden door alleen een glas reparatie

Mijn heb ik onlangs laten vallen , het hele scherm zit nu vol met barsten en het scherm is zwart kan dit gemaakt worden door alleen een glas reparatie of is er voor het zwarte beeldscherm weer een andere reparatie nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
(Mijn s2)

Antwoorden (2)

hallo helpme1234
volgens mij kan dit gewoon worden opgelost door een glasreparatie
maar als je langs de winkel gaat waar je hem laat maken leggen ze meestal wel uit hoe en wat er mee aan de hand is
gr patrick.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen probleem, heb het zelf ook gehad. Wel heel goed kijken naar de prijzen die ze vragen voor de reparatie want je wordt genept waar je bij staat. Ik ben zelf naar een kpn business center gegaan waar ze eerst een offerte maken voor de reparatie. Doet het inmiddels weer prima. Ik was 120 euro kwijt, dus denk wel na of je toestel dit nog waard is. Overigens kan je niet alleen het glas laten vervangen maar moet je het hele display vervangen, vandaar de best forse prijs.