hoe kan ik mijn telefoon ontgrendelen zonder code?

Hallo, Ik heb mijn mobiel laten vallen, en nu doet een deel van het scherm het niet meer, waardoor ik niet meer mijn telefoon kan ontgrendelen. Kan ik nu op een een of andere manier toch nog in mijn telefoon komen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe kan ik mijn wachtwoord ontgrendelen

Antwoorden (2)

Je zou je telefoon terug kunnen zetten naar de fabriekinstellingen maar dan ben je wel alles behalve je contacten kwijt tenzij je fotos bijv op een cloud hebt staan. Mocht je een iphone hebben zou je dit nog kunnen proberen;https://www.google.nl/amp/www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/news/amp41783/how-to-hack-iphone-without-passcode/. En tot slot kun je altijd nog voor een paar tientjes je scherm laten repareren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt ook proberen Siri te gebruiken om het probleem op te lossen dat het iPhone-scherm niet kan worden ontgrendeld. De stappen zijn als volgt.

Stap 1: Maak verbinding met Siri door de "Home"-knop ingedrukt te houden.

Stap 2: Vertel Siri om "VoiceOver in te schakelen", waarmee u een ander soort toegang tot uw iPhone krijgt met een gebarsten scherm.

Stap 3: Druk nogmaals op de knop "Home" om Siri uit te schakelen en het ontgrendelscherm opnieuw te openen.

Stap 4: Veeg in beide richtingen om de knop "Slide to Unlock" te selecteren en dubbelklik.

Stap 5: Wanneer de toegangscodepagina wordt geopend, veegt u naar de zijkanten totdat het juiste nummer is gemarkeerd en dubbelklikt u vervolgens om het te kiezen. Doe dit een voor een.

Stap 6: Als u klaar bent, veegt u totdat u de knop "Enter" selecteert en dubbelklikt u vervolgens opnieuw.