Ik kan geen bestanden op minn sd-kaart zetten alles gaat naar de usb- opslag, hoe krijg ik bestanden op mijn micro-sd? Samsung galaxy SII

Ik kan geen bestanden op mijn micro-sd krijgen, alles gaat nu naar de usb-opslag ik heb de android ice cream sandwich

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ga voor het gemak er even van uit dat je een windowsmachine hebt. Al vermoed ik dat het bij ios niet veel anders zal zijn. Installeer eerst het programma kies, deze is te vinden op; http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP Na installatie sluit je je usb kabel aan tussen je toestel en je pc/laptop. Als dit gebeurt is dan trek je op je toestel het rolmenu/gordijntje naar beneden. Tik hier op "USB aangesloten", daarna bevestig je dit nogmaals. als het nu goed is dan zie je in "deze computer" jouw sd kaart. Eventueel doe je nog even de onderstaande actie Ga naar menu / instellingen / applicaties / ontwikkeling / USB foutopsporing aanvinken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100