Ik kan geen bestanden op minn sd-kaart zetten alles gaat naar de usb- opslag, hoe krijg ik bestanden op mijn micro-sd? Samsung galaxy SII

Ik kan geen bestanden op mijn micro-sd krijgen, alles gaat nu naar de usb-opslag ik heb de android ice cream sandwich

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het kaartje uit de S2 peuteren is veels te veel werk,
Ik neem aan dat je je bestand probeert te kopieren via rechtermuisknop en dan kopieren naar:'phone'oid.
doe inplaats van kopieren naar, alleen kopieren.
gaa dan na deze computer en klik daar je telefoon aan, nu krijg je 2 submappen te zien, Phone en Card klik daar je kaart aan en plak het bestand in de map, een andere optie is voordat je de usb kabel in je telefoon doet, in je S2 naar instellingen -> Draadloos en netwerk -> USB Hulpprogamma's en dan Opslag verbinden met pc, er verschijnt nu een bericht met USB-kabel aansluiten om Massaopslag te gebruiken. Plug de kabel in en druk dan massaopslag verbinden. dit kan iets verschillen als je Ice cream sandwich draait
Ik hoop dat t je lukt zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga voor het gemak er even van uit dat je een windowsmachine hebt.
Al vermoed ik dat het bij ios niet veel anders zal zijn.

Installeer eerst het programma kies,
deze is te vinden op;
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Na installatie sluit je je usb kabel aan tussen je toestel en je pc/laptop.

Als dit gebeurt is dan trek je op je toestel het rolmenu/gordijntje naar beneden.
Tik hier op "USB aangesloten", daarna bevestig je dit nogmaals.
als het nu goed is dan zie je in "deze computer" jouw sd kaart.

Eventueel doe je nog even de onderstaande actie
Ga naar menu / instellingen / applicaties / ontwikkeling / USB foutopsporing aanvinken.