kpn

Toegevoegd na 3 minuten:
Wie is Simpel?

Simpel is een snel groeiende en onafhankelijke aanbieder van sim-only abonnementen voor mobiele communicatie in Nederland. Simpel maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dit garandeert onze abonnees de beste kwaliteit. Ook in andere landen in Europa is Simpel bezig om een toonaangevende aanbieder van mobiele telefonie te worden.

Simpel is een kleine slagvaardige organisatie met ruim 30 medewerkers in Nederland. Diverse activiteiten zijn door Simpel uitbesteed aan gespecialiseerde partners.

De mobiele abonnementen en aanvullende diensten verkopen we via de gespecialiseerde telecomvakhandel met in totaal ruim 100 verkooppunten en daarnaast via diverse grote internetaanbieders en de eigen internetwinkel op deze website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simple Network Management Protocol (kortweg: SNMP) is een protocol dat werkt over een UDP/IP-netwerk voor het verkrijgen van informatie van systemen die op het UDP/IP netwerk zijn aangesloten. Met het SNMP protocol kan op een eenvoudige manier de status van bijvoorbeeld een disk van een server opgevraagd worden hoeveel verkeer er over een netwerk gaat.