ik krijg bij windows live messenger , blackberry messenger en blackberry app world The data service is not operational. Wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat de data service niet werkt. Dit houdt in dat je Blackberry geen verbinding kan maken met de server. Klopt het dat je geen BIS-abonnement hebt, of dat je je internet geblokkeerd hebt? Dit verklaard de melding. Zonder internet kan er geen verbinding worden gemaakt met de servers van Blackberry (niet mogelijk via WiFi).