reperatie telefoon duurt nu al 4+ maanden, wat kan ik doen?

Ongeveer 5 maanden geleden was mijn telefoon gevallen. Er moest een nieuw schermpje in, dus had ik mijn telefoon naar de 06shop gebracht in Vlaardingen. Na 3 maanden gewacht te hebben had ik mijn telefoon eindelijk terug, maar ik was wel meteen €300,- armer.
Tijdens mijn vakantie, nog geen week later, liet ik aan vrienden zien dat de telefoon waterdicht moest zijn. Ik deed hem in een glas en ik zag het leven uit de telefoon weg vloeien. Waterdicht was die van mij niet meer na reparatie. De winkelmedewerker van 06shop vertelde dat ik wel al mijn klepjes dicht had omdat hij dat kon zien aan de kussentjes maar er wel water in het toestel zat. Conclusie: Sony heeft het scherm niet goed gemonteerd. Mijn telefoon heb ik nu dus voor de tweede keer naar Sony laten versturen en wacht alweer 4 maanden, ik heb hem nog steeds niet terug. terwijl ik wel de 69 euro per maand betaal. Ik heb contact met een meneer van sony facebook en deze verteld mij steeds dat ze er mee bezig zijn. Maar het kan toch niet zo zijn dat door een fout van sony ik al 4 bijna 5 maanden op mijn mobiel wacht? WAT KAN IK DOEN?
Ik ben teleurgesteld in Sony Mobile NL.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is me niet helemaal duidelijk bij welke provider je zit ? Sony mobile is wellicht de distributeur of officiele dealer van je toestel maar ook de provider van je abbo ? Garantie en/of toestel vervanging gaat meestal via de provider van je abbonement Als je dus ~ 70 euro betaald heb je waarschijnlijk een uitgebreid pakket met een toestel lease ? verzekering o.i.d ? heb je dit toestel dus zeg maar bij een abbo gekregen in lease of andere vorm dan kun je beter de provider van je abbo aanspreken voor vervanging ? de 06winkel zou je daar bij kunnen helpen ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100