Via je telefoon kun je emails sturen met je Google account.
Dus als ik maar 1 of 2 foto's hoef over te zetten, plaats ik deze gewoon als bijlage en mail ze naar het mailaccount dat ik op mijn pc gebruik.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1. Geheugenkaart eruit halen en via een cardreader verbinden met je PC.

2. Telefoon via USB verbinden met je PC. Zodra verbonden vraagt Android je om verbinden toe te staan. Er wordt dan een externe schijf aangemaakt bij 'Mijn computer'. (mits er geen conflicten zijn met stationnummers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dropbox gebruiken dat is draadloos.
Op je telefoon zit standaard een dropbox app hier kan je een gratis 2GB account aanmaken en kiezen voor automatisch uploaden, dan worden al jou foto's en video's geüpload naar jou dropbox en kan je vanaf je computer met internet het terugkijken en opslaan.
Als alle foto's en video's zijn geüpload dan moet je op je computer naar dropbox.com gaan of je download dropbox.