Bel ik nu buiten mijn bundel of heb ik nog een kort abonnement?

Ik heb al een tijd geleden mijn abonnement bij BEN opgezegd en heb hier ook een bevestiging van gekregen. Het abonnement zou op 26/02/10 afgelopen zijn. Mijn nieuwe profider is KPN en zou zouden het nummerbehoud regelen. Nou is het zo dat ik aangegeven heb dat mijn BEN abonnement af zou lopen op 26/02, maar ik kreeg een bevestiging dat het nummerbehoud overgezet zou worden op 08/03/10..

Ik bel nu dus nog via BEN, maar ik vraag me af of ik nu buiten de bundel bel of gewoon een klein stuk van de kosten per maand moet betalen? Op BEN.nl kan ik me nog wel inloggen en als ik naar mijn belstatus kijk, is deze weer netjes op 01/03 teruggezet naar 0.. maar ik weet nu dus niet of ik nog steeds goedkoop kan bellen en smsen of dat het dan duur wordt?

Help mij alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Deze vraag is hier moeilijk te beantwoorden, ik raad je aan om Ben te bellen en te vragen hoe het zit. Overigens kun je ook de KPN bellen en vragen waarom ze je zo laat overzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een grote kans dat je nu buiten je bundel belt en dat je achteraf nog een rekening krijgt voor de gemaakte kosten bij BEN.

Het kan ook zo zijn dat je al bij KPN als aangesloten staat en dus bij KPN buiten de bundel belt. Er gaat vaak een dag tot 4 overheen totdat alles is ingevoerd. Maar dat je wel al kunt bellen en gebeld worden voor de invoering.

Probeer anders met beide klantenservices contact op te nemen wat betreft je status.

Naar mijn weten bestaat een verkort abonnement niet.