hoe moet ik van mijn laptop muziek doorsturen naar mij LG Optimus L5 met bluetooth ?

Toegevoegd na 28 seconden:
gaat het ook wel ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

aannemende dat jou laptop bluetooth heeft dan moet je je telefoon op zichtbaar zetten.
vervolgens op laptop scannen naar nieuw devices met bijbehorend programma.
als die je telefoon vind druk je op connect.
waarschijnlijk krijg je ook een code die je moet invoeren op je telefoon.
nu zal je laptop pairen met je telefoon en kan je bestanden oversturen.