hoe zit dat met Blox voor internet?

http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/blox_voor_internet/

Is de internet blox ook gewoon voor de blackberry of heb je dan perse die van smartphone nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is internet voor telefoon en is niet merk gebonden.

Om een blox af te sluiten moet je wel een abonnement hebben bij Vodafone.
Je kan het ieder moment aanzetten en je kan het per maand uit zetten.
Ik zou beginnen met instap pakket en je data verkeer goed in de gaten houden de eerste tijd. En als je meer gebruikt op tijd je data blox verhogen.
Het helpt ook om je data vekeer laag te houden om met je telefoon gebruik te maken van wifi netwerken thuis, werk of op school.