kan ik in een simlock vrije iphone 4 elke simkaart doen?

Ik heb nu een abbonement bij MTV Mobile (Hi) met een blackberry. Mn abbo loopt nog tot april, maar ik heb het gehad met die blackberry. Ik wil graag ook over stappen naar een simlockvrije telefoon met een simonly abbonement. Ik wil deze week de iphone 4 kopen en dan de simkaart die ik nu heb daar in doen en dan in april een simonly abbonement afsluiten. Mijn vraag is nu of ik de simkaart die ik nu gebruik in de iphone 4 kan doen en dat die het dan ook doet? ( Ik weet dat ik de simkaart eerst moet laten kleiner maken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja, dat kan gewoon hoor. simlock vrij betekent dat je alle simkaarten er in kan doen van alle
Providers. Heb ik zelf ook met
Mijn iphone 4 gedaan, ook simlock vrij.

Veel succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, in een Iphone 4 gaat een nog kleinere simkaart in, de mini sim. De meest voorkomende sim kaarten kun je wel heel makkelijk laten verkleinen en dan alsnog in de Iphone steken.

Toegevoegd na 7 minuten:
ja dat kan zeker met elk abonnement, dat staat helemaal los van elkaar. ik heb een maand geleden de Iphone 4 van mijn vriendin gekregen, terwijl ik een LG Android had. De sim laten verkleinen en in de Iphone gestopt. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heb ik er ook al onder gezet dat ik weet dat ik hem kleiner moet laten maken. maar kan het dan wel? met elk abbonement zeg maar?