Samsung S9110 Watch Phone VS LG GD910 Watch phone VS Gadgy Steel Limited Square. Beste keus watch phone? Goedkoopste watch phone? Waar te koop?

Wat zijn de verschillen tussen deze nieuwste horloge telefoons?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Aangezien je nog geen antwoorden op je vraag hebt mogen ontvangen raad ik je aan de modellen zelf eens op te zoeken en vergelijken op onderstaande site. Ook kun je het model eens op youtube invullen, zodat je filmpjes kunt bekijken die mensen hebben gemaakt als review. Dan krijg je een goed beeld van hoe het toestel er uit ziet en hoe het menu werkt. Ik vind onderstaande site erg fijn en handig voor het uitzoeken van een nieuwe mobiele telefoon. Ik hoop dat ie voor jou ook werkt. Succes!