Kan je bij tmobile een abonnement nemen waarbij je niet meer kan bellen als je over je bundel gaat?

Ik wou graag een abonnement nemen bij tmobile omdat ik daar al lang klant ben en ben altijd goed geholpen door de klantenservice etc... Maar ik wou een abonnement nemen waar je niet meer kan bellen als je over je bundel gaat. Als je bijvoorbeeld 200 minuten neemt en die zijn op dat je dan niet meer kan bellen en dat je bijvoorbeeld eind van de maand een rekening krijgt van 50 euro omdat je 100 minuten teveel heb gebeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat dit bestaat,maar waarom bel je T-Mobile dan niet even?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja. Dat is het vervelende aan een abonnement. Dat loopt gewoon door, ook als je bundel al op is. De enige manier om dat te omzeilen is prepaid bellen en als het op is is het op. Waarna je de volgende maand zelf weer nieuw tegoed koopt.

Het beste antwoord

Nee dit kan niet maar je kan via de site wel kijken hoeveel belminuten je nog heb en als je over je bundel bent kan je kijken voor hoeveel. Ik doe dit regekmatig zodat ik niet vaak over me bundel heen ga en niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jup, ten koste van 1 smsje krijg je bericht. Een bel-plafond noemen ze dat.
Makkelijker en duidelijker kan ik het niet voor je maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet bij t-mobile