Tele2 maakt gebruik van het t-mobile netwerk. Ik heb nu T-mobile en wil overstappen op Tele2, betekent dit dat het bereik hetzelfde is?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, bereik is hetzelfde, alleen je rekening komt nu van Tele2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik simyo, een provider die onder KPN valt. Het bereik is, ook na mijn weten, hetzelfde als het bereik van KPN. Echter moet je er wel even op letten dat bijvoorbeeld een dienst als: Internetten in het buitenland, wel hetzelfde is. Heeft niet direct iets met je vraag te maken, maar ik kom net terug van vakantie en had door een noodgeval het een en ander nodig op mijn mobiel. KPN bied dit wel aan (wellicht als optie) maar simyo, waar ik dus bijzit, niet.

Weet niet of dit voor meer diensten geld en of dit in jou geval sowieso van toepassing is, maar erop letten kan geen kwaad lijkt me.