Kan niet meer downloaden op Mijn iphone3Gs, hoe kan dit?

Ik heb Mijn iPhone3Gs nog, maar kan nu niks meer downloaden want er komt te staan dat ik een update 4.3 of 5 vereis, Mijn iPhone is niet gejailbreakt, iemand idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, je hebt waarschijnlijk een te oud versie van iOS op je iPhone staan. Ik denk dat je OS 3.1.3 erop hebt staan. Dat kun je zien als je naar 'instellingen' gaat, dan naar 'algemeen' en klik dan op 'info'. Daar staat ergens je versie OS. Je kunt je iPhone updaten door hem aan je computer te koppelen en dan als je iTunes opent en naar je iPhone gaat (in iTunes) op 'update' klikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke. Dat kan ook. Toch moet je je iPhone updaten om bepaalde apps te downloaden. Het kan wel zijn dat je iPhone een tikkeltje langzamer wordt.
ga naar instellingen en probeer bij algemeen software-update.
succes !