Er is een icoon van mijn blackberry telefoon verdwenen Hoe zet ik dit terug?

Ik heb een 1 jaar oude BlackBerry telefoon gekregen.
Nu heb ik per ongeluk, op de een of andere manier het camera icoon verwijderd.
Het is nergens terug te vinden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf terug kan zetten?

Toegevoegd na 6 dagen:
emf
De BB toets is toch met die puntjes?
ik heb denk ik alle toetsen gehad!
in toepassingen vind ik mijn camera en geef het vinkje alles weergeven, doet niets. Doe ik dit verkeerd, wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit had ik ook een keer je moet in het menu op de bb toets klikken en dan komt er te staan "alles weergeven" klik daarop en klaar ben je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De BB toets is toch met die puntjes?
ik heb denk ik alle toetsen gehad!
in toepassingen vind ik mijn camera en geef het vinkje alles weergeven, doet niets. Doe ik dit verkeerd, wat nu?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
beste ik heb mijn triing icoontje verwijderd en dat komt niet meer terug op mijn blackberry q10 ook niet met wat jij schrijft heb ik allemaal gedaan.
hoe kan ik het aub terug zetten dat het tussen mijn icoontjes staat dank U
Robi