Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In het buitenland kan ik geen WiFi gebruiken...?

Ik ben in Engeland, Duitsland, Italie noem maar op geweest en ik heb wel is een paar wachtwoordvrije verbindingen gevonden. Ik verbind er eentje en er staat duidelijk dat ik verbonden ben maar het word niet gebruikt. Ik gebruik een BlackBerry Bold 9700 (OS6) en daarbij kan je in service status zien welke verbindingen je gebruikt en daar gebruik ik niet de WiFi waaraan ik verbonden ben, iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mischien moet je inloggen, zoiets als een t-mobile hotspot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat een Wifi-verbinding "open" of zonder wachtwoord is, wil niet zeggen dat het ook vrij te gebruiken is. Als je dan met de browser een website opent, krijg je eerst een scherm van de betreffende provider, waar je eerst moet inloggen, of tegoed moet kopen. Pas als je dat gedaan hebt, krijg je toegang tot internet.
Je hebt in eerste instantie dus wel verbinding met WiFi, maar nog niet met internet.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Een WIFI-netwerk hoeft niet altijd met internet verbonden te zijn, sommige toepassingen zijn alleen bedoeld voor het verbinden van computers onderling.
Zelf ken ik de toepassing waarbij WIFI in het theater gebruikt wordt om bijvoorbeeld de geluidstafel op afstand met een tablet-computer vanaf elke plek in de zaal te kunnen bedienen om het zaalgeluid af te regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding