waarom blijft de ene gsm veel makkelijker verbonden met wifi dan een andere?

Mijn mobiele telefoon, sony ericsson, vliegt heel makkelijk van de wifi af. Ik moet hem dan heel vaak handmatig weer verbinden. Andere huisgenoten van mij, met bijv. een Samsung mobiel hebben dit probleem niet of veel minder. Hun toestel zoekt en verbindt vanzelf weer met wifi, of in ieder geval veel makkelijker.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat ligt aan de sterkte van de antenne van je telefoon.