Ik verstuur een whatsapp bericht naar iemand die Blackberry heeft maar als ik me bericht verstuurd dan duurt het heel lang tot dat ik 2 vinkj?

Ik verstuur een whatsapp bericht naar iemand die Blackberry heeft , maar als ik me bericht verstuurd dan duurt het heel lang tot dat ik 2 vinkjes te zien krijg.

Ik heb een iPhone 3G jailbreak

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vodafone? mss komt dit nog door de storing van vodafone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen vodafone maar zij heeft wel Vodafone

Antwoorden (3)

Die 2 vinkjes betekenen dat diegene het heeft gelezen, bij 1 vinkje is hij verstuurd! Dus diegene heeft het gewoon dan pas gelezen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar kijk maar :
Goed dat u het vraagt. Deze groene vinkjes zijn erg belangrijk omdat ze bevestigen dat uw bericht is verzonden. Ze betekenen het volgende: 1 vinkje bericht is succesvol afgeleverd op de server. 2 vinkjes bericht is succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger. (nb: dit betekent niet dat het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar slechts dat het bericht is ontvangen op het apparaat) Bron whatsapp FAQ
1 vinkje betekent afgeleverd op de server, 2 vinkjes op de telefoon.... En dus niet gelezen....

Dat er maar 1 vinkje blijft staan kan in veel redenen zijn, ergens blijft het bericht lang hangen. Ligt niet aan de BB maar aan.....het kan zijn dat de ander bijv geen bereik heeft oid.

Het ligt niet aan jou want 1 vinkje is succesvol verzonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan blackberry ik heb ook een iphone 3 en bij mijn vrienden die een blackberry hebben hebben dit ook bb is gewoon een slecht merk