Stel ik haal een iPhone 4 uit amerika en ik maak hem sim lock vrij, kan ik hem dan gebruiken met me t-mobile simkaart? Of is een usa versie anders ?

Sinds vodafone kpn etc allemaal ook de iPhone 4 aanbieden word hij alleen sim lock vrij aangeboden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Wel als je de AT&T versie haalt, die werkt op het GSM netwerk wat we in Nederland hebben. De Verizon versie werkt op het CDMA netwerk dat we niet hebben in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf of deze simlockvrij is dat moet je dan vantevoren even vragen/kijken. Via Apple kun je hem niet van internet halen maar er zijn genoeg andere sites die wel 'worldwide shipping' aanbieden.
Als je hem simlockvrij wil hebben, kun je de iPhone ook in belgië aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-mobile werkt zo-ie-zo niet.