mijn iphone 4 wil niet meer aan en mijn aan en uit knop is kapot wat nu ?

Ik heb hem voor 20 minuten geleden nog gebruikt en nu is hij ineens uit terwijl ik genoeg batterij heb. Mijn aan en uit knop is kapot wat moet ik nu doen? Wat is de oorzaak dat de telefoon zo maar uitvalt dit heb ik in 2 jaar nog nooit meegemaakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hopelijk is er snel iets om tegen te doen, ik ben namelijk nu telefonische niet meer bereikbaar!

Toegevoegd na 20 uur:
ik zoek naar een oplossing zonder dat ik de AAN EN UIT KNOP moet gebruiken die is namelijk kapot. Heb al verschillende opladers geprobeerd hij reageert nergens op! Iemand enig idee of ervaring met IPHONE 4 !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Antwoorden (3)

1. Is je garantietermijn verlopen? Zo nee, dit valt onder de garantie. Apple is verplicht je product te repareren.

2. Je kan onmogelijk een iPhone 4 aanzetten zonder lock-button

Er zit dus niks anders op dan je telefoon repareren. Weet je zeker dat je batterij niet leeg is, je oplader niet stuk is of dat je iPhone 'bevroren' is en een zwart beeld geeft?

Wat extra tips:
- Neem een oude telefoon en druk daar zolang je SIM kaart in. Je kan voor 1-2 euro een adapter kopen om je mini-sim te gebruiken in een andere telefoon.
- Om What's App te gebruiken kan je dit doen op je PC/laptop met het programma 'Blue Stacks'. Hiermee kan je Android draaien en What's App installeren zodat je nogsteeds kan appen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie.
Mijn abonnement stopt eind januari dacht ik zo. De aan/uit knop ging ook zo ineens kapot.
Ik heb voor een uur terug nog op whats app gezeten en daarna mijn telefoon naast mij neer gelegd. Ik heb de iphone al aan de lader gedaan geen reactie en via usb aan mijn macbook daar ook geen reactie op. Ik snap er echt helemaal niks van. Batterij was nog vrij vol 66%. Nu las ik ook ergens dat je kan wachten tot dat je batterij helemaal leeg is en dan de iphone weer aan de oplader te doen. Ik baal enorm en dat naar 2 jaar! Bedankt voor de tips!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn aan en uit knop is kapot ! dat is het nou juist anders had ik inderdaad samen met de home knop de iphone misschien aan kunnen krijgen! ik zoek naar een oplossing zonder de AAN EN UIT KNOP
Als je iPhone uit staat en je sluit hem aan op een lader, dan gaat hij aan.
Als hij dan niet aan gaat dan is hij stuk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Garantie? dan kan je hem repaeren. Anders kan je gewoon op de thuisknop drukken hiermee gaat hij ook aan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik heb geen garantie meer mijn abonnement is in oktober dus verlopen en ze zeiden tegen mij januari ! ik zoek een oplossing zonder AAN EN UIT KNOP want die is bij mij dus kapot
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij niet aangaat als je hem aan de lader hangt is niet (alleen) je aan/uit knop kapot maar iets anders.