hoe komt het dat foto's gemaakt met Iphone apple niet duidelijk zijn als ze ontwikkeld worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Omdat het geen film rolletje is hoef je ze ook niet te ontwikkelen, krijg je geen negatieven en hoef je er ook niet op te wachten ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh je bedoelt misschien laten afdrukken bij de Hema of zo... Ok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is het zelfde idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval worden de foto's veel te veel gecomprimeerd (verminderde resolutie). Kun je het maximale aantal pixels of de maximale grootte in MB ergens instellen? Een iPhone 4 neemt al gauw foto's van 2 MB.
Ligt aan je iphone. MegaPxl van iphone 3 is laag. Dat kan ook een reden zijn waarom het niet met kwaliteit wordt uitgeprint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt omdat de lenzen op telefoons gewoon niet al te best zijn. Het is zelfs zo dat de hele 8Mpixel of meer hype op telefoons als onzin wordt gezien omdat zulke lenzen gewoon niet die kwaliteit kunnen weergeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld, die digitale foto's die zijn gemaakt met de iPhone en die je dan laat afdrukken.

Dat komt omdat de foto's helemaal niet scherp waren. Maar als je de foto's 'verkleind' weergeeft op het (computer)scherm, dan zie je dat niet.
De scherpte kan je alleen beoordelen als je de foto op 100% laat weergeven op het scherm. Dus elke pixel van de foto op elke pixel van het scherm.

Bij de afdruk zie je wel direct de scherpte.

---

Kortom, voor het fotograferen, eerst de lens goed schoonmaken en de camera goed laten scherpstellen.