Ik ben op zoek naar een nieuw abonnement, en Simpel lijkt mij wel wat, maar hoe duur is het sms'en buiten de bundel?

Want ik lees overal dat dat mega duur is, maar hoe duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten je bundel is onmogelijk - daarvoor moet je eerst kunnen bellen en dat is me tijdens mijn abonnement 2 jaar lang niet gelukt... Simpel is echt rampzalig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het niet helemaal? Eerst kunnen bellen?
Welke raad jij dan aan?

Antwoorden (1)

Dat staat hier: http://www.simpel.nl/Tarieven.aspx
Beltarief p/min. € 0,30
SMS € 0,30
Data per 50 MB € 2,50 (afronding per 50 MB wordt per maand berekend)