Hebben de Samsung Galaxy Ace, Ace Plus of Ace 2 haptic feedback?

Haptic feedback = vibratie wanneer je het toetsenbord gebruikt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ja, maar ik heb dat alleen als ik swype gebruik. Als je het normale toetsenbord gebruikt dan is dat niet zo. Je kan het ook niet instellen voor het normale toetsenbord, wel voor het swype toetsenbord. Je kan het dan dus ook uitzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo teleurstellend.. Ik dacht dat het met Android 4 op Ace 2 wel aanwezig was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je vroeg voor drie verschillende telefoons. Dan had je wat specifieker moeten zijn, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom? De vraag is toch duidelijk.. Mijn keuze gaat uit naar deze 3 smartphones van de Galaxy familie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
euh, nou ja, drie telefoons, en je reactie gaat over de ace 2. Gaat het echt om die drie telefoons, of specifiek over de Ace 2?