ik wil verbinding maken met een wifi netwerk wat een WPA2 passwoord heeft met mijn bb curve 8520, hoe doe ik dit?

ik kan het wifi netwerk niet zien, dat is zo ingesteld dus ik doe: netwerk toevoegen-------*naam van wifi*------- dan vraagt i: heeft dit adres een beveiliging en dan kan je uit verschillende soorten kiezen maar niet uit WPA2. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Kies de juiste verbinding van jullie thuis waarschijnlijk. Voer het wachtwoord in als jullie er een hebben dan verbind je hem. Als hij het dan niet doet als je internet opstart moet je naar instellingen en dan netwerktoegang en zo kan je daar instellen met welke wifi verbinding van die je altijd hebt gevonden werkt kies dan die van jouw want als je bijvoorbeeld ooit bij de mcdonalds bent geweest en daar ook wifi hebt gebruikt staat er ook nog die wifi code bij dus kies de goeie en voila.