Hoe is het netwerk van t-mobile

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/mobile-betrouwbaar-netwerk.221797
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je geen pijl op trekken. Ik heb het, en in arnhem heb ik 2 streepjes ontvangst en in een klein gehucht in de achterhoek de volle 5.
Mijn vriend heeft hier in arnhem wel 5 streepjes. Ligt dus ook erg aan je toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Martine74, de streepjes is niet de kwaliteit, en ook niet de ontvangst, maar de verbinding met de dichtstbijzijnde mast.

Antwoorden (9)

Niet goed. Ik hoor van diversen mensen dat ze geen bereik hebben terwijl ik met KPN overal perfecte dekking heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook T-Mobile en ik heb overal dekking en dan ook echt overal
Er is veel geklaag over war ik zeker niet begrijp en het ook zeker niet mee eens ben… Samen met de 2 nieuwe antennes van de iPhone 4s prima bereik, overal.
Ik volg @tmobile_webcare en zie daar vaak staan dat er een nieuwe mast in gebruik is genomen.
Tmobile is gewoon goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook T-Mobile en ik heb overal dekking en dan ook echt overal
Nou ik heb zelf t- mobile en mijn man heeft KPN we waren op vakantie ik had geen bereik en hij wel. Het bereik van t-mobile is niet perfect ik stap in juli weer over naar KPN . Ik heb al 2 keer een nieuwe sim kaart gehad maar daar ligt het niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niks te klagen. Nog niet meegemaakt dat ik geen bereik had. Nou is het niet zo dat ik elke week Nederland doorreis. De klachten van andere zou ik zeker serieus nemen! Maar een eerste vereiste is toch wel dat het bereik in je eigen woon-/werkomgeving goed moet zijn. Je kunt de postcodes in onderstaande link invullen van plaatsen waar je geregeld komt. En als die plekken níet donkergekleurd zijn, zou ik er niet aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad! En de service van t-mobile is ook erg goed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb tmobile nu 10 jaar en altijd bereik gehad zowel in binnen als buitenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreselijk, een vriend van me heeft dat en het gaat verschrikkelijk traag. En zelf heb ik ook slechte ervaringen met t-mobile
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht, ik betaal veel, maar krijg niks. Tmobile is sleht. Niet doen dus... Al 2 maanden geen internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dekking is niet in de richting van de Veluwe.