Wie is sneller? T-mobile of KPN?

Ik ben net verhuisd naar NL en ik ben van plan om in september een iPhone 5 aan te schaffen.

Graag wil ik eerst beginnen met een prepaid en vervolgens met een abonnement.

Ik zou graag willen weten welke van de 2 telecom providers vroeger het snelste was met de lancering van de iPhone (1ste generatie, 3g, 3gs, 4, en 4s).

Ook zou ik graag willen weten of het mogelijk is om je mobiele nummer van een telecom provider te porten naar de andere (bijvoorbeeld van KPN naar T-Mobile).

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De eerste aanbieder van de iPhone was T-Mobile. Je kan je nummer meenemen naar welke andere provider dan ook: nummerbehoud.

Qua (data)snelheid maakt het niet zo veel uit of je KPN of T-Mobile neemt. Echter ik heb zelf ondervonden dat T-Mobile nogal wat "dead spots" heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
t-mobile ,voorheen ben, is even snel als kpn.
kpn is over het algemeen iets duurder .
wat wel een leuke bijkomstigheid van t-mobile is is dat je bij elke euro een spaarpunt krijgt die ,hoe langer je lid bent meer punten per euro oplevert die, je kan spenderen op de site van t-mobile voor allerlei leuke gadgets of je levert ze in voor je abonnementskosten als je een beetje krap bij kas zit.