Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een 1000 MHz processor geschikt voor een smartphone?

Heft island revering met de lg optimus L7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
581

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb nog nooit iemand gehoord die de processor van een mobiele telefoon vervangen heeft. Let wel dat de meeste processoren in de telefoon gesoldeerd zijn wat een dusdanige fijne techniek is dat het je wel heel erg goed moet kunnen solderen om de andere los te solderen en een andere processor er goed in te kunnen solderen.

Mocht het gaan om een PC processor deze passen meestal zowiezo niet in een mobieltje omdat deze ander soort sockets hebben en ze vaak ook niet compatibel zijn met de software. Last but not least een PC processor verbruikt veel meer energie dan die van een smartphone dus als het je al zou lukken vermoed ik dat je niet lang plezier zal hebben van de batterij.

Succes maar ik zou er niet aan beginnen. Wellicht dat je op de markt wel een moederbordje voor je GSM kan vinden waar standaard een snellere processor op zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding